[Czuwaj] Papieska gwardia... :)

Czw, 8 Cze 2006, 12:02:29 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 08 June 2006 11:08
Subject: RE: [Czuwaj] Papieska gwardia... :)

Bardziej mnie martwi kreowana wizja, jakoby nagle wszystkie dobre środowiska
(te zrzeszone w KIHAM czy pełniące w latach 80tych Białą Służbę) w 89
przeszły do ZHR-u. I w związku z tym tylko ZHR ma prawo powoływać się na
ciągłość Białej Służby.

A na marginesie całej dyskusji.
Znów to co powinno nas łączyć przedstawiane jest jako to co nas dzieli.

===

Na marginesie - spojrzałem na autorke tekstu - i mnie to nie dziwi. Przykro
tomówic, ale naprawdę.

Bo jak mówią słowa jednej piosenki (nieharcerskiej) "bo do tanga trzeba
dwojga".

DJD