[Czuwaj] Papieska gwardia... :)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 8 Cze 2006, 12:40:44 CEST

Niemniej przypisywanie sobie i TYLKO sobie tradycji BS przez jedną z organizacji wydaje mi się lekko niesmaczne. Nie wspominając już o wartościach które poprzez te służby były reprezentowane.
Hm.. to tak jakby jedna z organizacji zastrzegła sobie w UP krzyż i lilijkę.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ