[Czuwaj] serwis RN ZHP

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Czw, 8 Cze 2006, 14:09:00 CEST

Ryszard, ty zawsze miałeś zamiłowanie do partyzantki :P
Ja jednak wolę, jak strony organizacji (przynajmniej na szczeblu centralnym)
wyglądają jednolicie.

Może nie zupełnie jednolicie - wtedy wyjdzie takie biało granatowe TESCO,
ale może TESCO KORZYSTNY ZAKUP ;)

Różnią się wszak zdjęciami na górnej belce.

W ten sposób możnaby powiedzieć, że dla różnorodności w firmie każdy może
mieć inną wizytówkę, itp. :]