[Czuwaj] serwis RN ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 8 Cze 2006, 14:22:35 CEST

Od zmiany loga, do innego ksztaltu strony jest daleka droga.

Sa pewne znaki, których nie ruszamy, bo to jest logo, ale co do reszty to
zawsz byłem przeciwnikiem UNORMOWYWANIA serwisow ZHP-owskich.
Dlaczego te strony maja być do siebie zblizone, a wrecz jednakowe? Kazdy z
tych serwisow ma swoja specyfike.
Mi się strona ZHP nie podoba. Dlaczego mam się np. do niej upodabniac w
moich serwisach?

Czym innym jest okreslenie standardow, a czym innych uzywanie jednej skorki
do Joomli, czy Mambo.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl