[Czuwaj] Geochacing

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 8 Cze 2006, 18:26:31 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał:

>A drużyn? Myślę, iż coraz więcej. Można pożyczyć od innego środowiska. Może ma starszy brat/ojciec. To nie jest już drogi sprzęt.
>
>--
>s00hy

W tym roku już za późno - ale na rok 2006/2007 można zaplanować zakup przynajmniej jednego GPSu na drużynę - to raczej nie byłby problem. Podczas przyszłorocznego obozu pocwiczyć się w obsłudze. Jeżeli byłaby możliwość dalszej zabawy w postaci szukania "skrzynek" - to już mam ochotę lecieć do sklepu po sprzęt !
Koszt to chyba tylko strona na serwerze.
I myslę, że warto robic oddzielną zabawę - dla harcerzy. (Wystarczy informacje na stronie zapisywac gaderypolukami, co zniechęci "obcych") - dlaczego ? Bo fajnie będzie znaleźć w skrzynce wizytówkę od jakiegoś harcerskiego środowiska i "niespodzianką" nie będzie np puszka piwa....
Tyle że osoba odpowiedzialna za ten pomysł powinna zacząć pracę już od września - utworzyć stronę z przedstawieniem zasad i informacją o przyszłych zadaniach, wysłać maile z info do wszystkich możliwych środowisk itp.
Czy macie kogoś zapalonego do takiego pomysłu i umiejącego administrować stroną ?
I przy okazji - czy np GK ma możliwość wysłania maila do wszystkich znanych hufców, drużyn, kręgów itp (czy jest taka baza danych, do której się dopisuje wszystkie znane adresy, można je sortować - np drużyny, albo lubelskie itp po czym pisze się maila i trafia on do setek adresatów) ?
pwd Andrzej Rolewicz
(jeszcze 16 dni do obozu...)