[Czuwaj] wyrok TK w sprawie 1%

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Wto, 13 Cze 2006, 10:39:48 CEST

Zupełnie nieuzasadniony!

Scena 14 (w pokoju prezesa)

[Stuwała podchodzi do szafy i zaczyna mówić]
Stuwała: Ja chciałem powiedzieć, że nas prezes wszystkie rozliczenia ...
bardzo dobrze prowadzi. Jak tylko coś yyyyy ... że też yyyy ... na przykład
jest komu winien, to zaraz odda. W ogóle to ni nigdy nic nie jest winien, bo
jest w tych sprawach dbający. Klub prowadzi dobrze !

Scena 73: (w gabinecie prezesa)

[Hochwanderowi spada pod szafę papier toaletowy. Schyla sie po niego i w tym
czasie wchodzi Jarząbek]
Jarząbek (do szafy): Czasem, aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, dla
naszego klubu, prezes Ochudzki Ryszard, naszego klubu "Tęcza". Ciągle
pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykają mu
szpilki. To nie ludzie - to wilki! To mówiłem ja - Jarząbek Wacław, trener
drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat !!!
Jarząbek (do szafy): To jeszcze ja - Jarząbek Wacław, bo w zeszłym tygodniu
nie mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech
żyje nam prezes naszego klubu. Niech żyje nam. To śpiewałem ja - Jarząbek.

MSPANC