[Czuwaj] Re: 1%

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Śro, 14 Cze 2006, 11:18:35 CEST

> Powiedzmy sobie jasno.
> Musi być tak, żeby ta kasa szla do jednostek, a nie do choragwi.
> I już. Finito. Jeśli będzie inaczej, to Rada Naczelna będzie miala robote
> jak to zrobic, żeby kasa szla tam, gdzie była kierowana przez podatnikow.
> Nie wyobrazam sobie inaczej.

Ja też sobie nie wobrażam, żeby moje pieniądze mogły być przeznaczone nie
tam, gdzie były kierowane. Dopóki nie będzie tutaj jasności na pewno nie
przeznaczę ani złotówki na nieznany mi cel. Prawdopodobnie jako podatnik nie
jestem tu w mniejszości.
Andrzej