[Czuwaj] Rada Naczelna

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 19 Cze 2006, 07:52:43 CEST

"Nie wiem czy o czymś nie zapomniałem, jeśli tak, to proszę uczestników o
uzupełnienia. A jeśli coś przekręciłem, to proszę o korektę.
Pozdrawiam
Seascout"

Dodam jeszcze info o przyjęciu uchwały w sprawie regulowania niektórych
wymagalnych zobowiązań ZHP, która od przyszłego roku wprowadza 2% odpis od
wszystkich wypłaconych w Związku wynagrodzeń i sprzedanych nieruchomosci. Z
powodów prawnych nie mogliśmy nazwać odpisu Funduszem Ryzyka jednak idea
jest taka by stworzyć kapitał potrzebny w sytuacjach zagrożenia np. na
zabezpieczone majątkiem pożyczki dla jednostek, które zawalą sprawę
zobowiązań publiczno prawnch lub wyroki w sprawach o odszkodowanie od ZHP.
Równolegle Skarbnik poinformował o podpisaniu (nareszcie!) aneksu do umowy
polisy OC z Uniqą. Na mocy jego postanowień podwyższono sumę ubezpieczenia
do 400.000 zł dla jednego zdarzenia.
Te dwa wydarzenia powinny podnieść poczucie bezpieczństwa Związku i w
Związku.

Natomiast w temacie Zlotu (bo w końcu nieprzekonany wstrzymałem się) powiem
tylko tyle - RN zaledwie pozytywnie zaopiniowała wszystko to, co wcześniej
juz zatwierdziła i przyjęła GK.