[Czuwaj] Re: wpisowe na zlot

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 19 Cze 2006, 13:08:22 CEST

Dnia 19-06-2006 o 07:51:24 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Przyjęto założenia programowe Zlotu w Kielcach i Wyprawy wędrowniczej
> oraz budżet obu tych przedsięwzięć. Trochę dyskusji było przy budżecie
> Zlotu
> w Kielcach. Kontrowersję wywołała wysokość stawki dziennego wyżywienia -
> 20
> zł za jeden dzień dla 10.000 uczestników. Gdy powiedziałem, że na obozach
> stawki wynoszą 12 zł - to zakrzyczano mnie, że tak nigdzie nie ma.
> Ciekawe.
> Tu dam taki komentarz - byłem przeciwny tej stawce. Dla mnie to dużo za
> [...]

Nie no wszystko ma swoje granice. Najwyraźniej ktoś zaczął fiksować.
Powiem tak. W zeszłym roku za obóz 18 dniowy dzieci zapłaciły 550 zł.
Obóz BYŁ NA BAZIE, a więc z 5 kucharkami kwatermistrzem i całą obsługą. W
cenie dojazd ubezpieczenia i całkiem sporo na program, jedzenia było do
oporu przy stawce 11 zł.
W tym roku za 500 jedziemy na 21 dni, już poza bazę ale sam transport
wychodzi 100 zł na łebka.
(ekipa "tubylcza" z którą jedziemy na obóz płaci 400 :) )
Dziś wiem już jedno. NIKOGO Z NASZEGO SZCZEPU NA ZLOCIE NIE BĘDZIE bo
harcerz jest oszczędny...

Janusz Sikorski