[Czuwaj] Duża micha w kontekście PZHS

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 19 Cze 2006, 14:00:49 CEST

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Proszę tylko się nie wzorować na Jeżowie Sudeckim. Proszę!! Organizacja
> temtejszego to ychm... nieporozumienie.

Mówisz i masz ;) O nim nie myślałem, gdyż go nie znam :)
Moja starcza pamięć sięgała raczej do tych bliższych sercu - blisko i
ponad 10-tysięcznych, np. w Gdyni (V), we Fromborku (VI), w Stebniku
(VIII), IX w Zubeńsku. Pająk, Strączno czy Perkoz też tragiczne nie
były, aczkolwiek w międzyczasie zaszły duże zmiany w Związku i w
organizacji tego typu imprez tym bardziej.

BTW kwestia śmieci, o których wspomniał Tomek, to nie problem gotowania
chyba, a raczej kultury obozowiczów.
I naszą ulubioną, Tomku, stanicę w Wołosatem da się uświnić na
kilka(naście) lat, gdy napuści się tam stada środowisk kieeepskich ;>

Pozdrawiam,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,