Re: [Czuwaj] Re: Gotowanie na zlocie

michalk288 w o2.pl michalk288 w o2.pl
Pon, 19 Cze 2006, 16:12:32 CEST

Tak sobie ogarnąłem myślą ;) pomoc harcerstwu...
1. ..Ze strony MENiSu mamy ???? - nie bardzo kojarzę.
 Rożne podejście dyrektorów szkół - nie zawsze Nas chcą, często traktują po macoszemu.
2. Ze strony MONu - a i owszem, pomoc przy organizacji manewrów, zlotów (np. miejsce na poligonie, wsparcie logistyczne), często opieka patronacka..
3. Inne Służby - Straż Graniczna, S. Pożarna - a i owszem chętnie pomagają.

Myślę, że trzeba po prostu współpracować z Tym, kto będzie wspierał NASZĄ pracę wychowawczą.

A szkoła, cóż ...z przerażeniem patrzę na to co robi z poziomem edukacji...