[Czuwaj]ZLot

Wto, 20 Cze 2006, 14:10:28 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 20, 2006 1:47 PM
Subject: Re: [Czuwaj]ZLot

PC==============================
TEORETYCZNIE, wg nowej strategii ZHP
już nie.
Ale jak widać (? - mam nadzieje że jednak sie mylę - ?)
jeszcze tylko teoretycznie.

Co do "metodyczności" zlotu w Kielcach nie mam
wielkich złudzeń
ale mam malutką nadzieję
że zlot krakowski będzie wreszcie pierwszym
zlotem METODYCZNYM
czyli zlotem ZASTĘPÓW.

Czesław