[Czuwaj]ZLot

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 20 Cze 2006, 16:09:22 CEST

Drogi kolego Rafale! (i drugi Rafale piszący później).

Zrozumcie mnie dobrze - odejdzie banda oszołomów, co będzie dobre dla
związku. Oczywiście odeszłaby także spora część wartościowych instruktorów,
co nie oznacza, że odejście oszołomów nie byłoby wartościowe.

Szczególnie kieruję to do ciebie s00. Znam dobrze twoje podejście do tematu
i wiem także dobrze, że nie pałasz miłością do tych krzyczących "WON, BO
ŁAMIE!".

Myślę, że dobry wynik zjazdu 2007 mógłby zaowocować odejściem opcji
skrajnych z obu stron, co by mi całkiem odpowiadało. Oszołom zawsze
pozostanie oszołomem, niezależnie z której strony :]