[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Wto, 20 Cze 2006, 19:17:45 CEST

> Czy moze ktos z Was pamieta Jubileuszowy Zlot 70-lecia harcerstwa na
> Bloniach Krakowskich w 1981 r.? Jak sprawa wygladala od strony
> technicznej? Czesiu, moze ty cos...? :)
>
> Pozdrawiam :)
> Viking-Szczecin

Ja pamietam ten zlot i pierogi ktore wiozlem w 5 litrowym sloiku zalane
tłuszczem ktory stłukł kolega siadajac na moj plecak na szczescie juz na
samym zlocie! Ale smakowaly przednie z drobinkami szkla i kosmykami z
recznika. Poza tym gotowalismy sami a raczej pichcilismy herbate z fusami do
kanapek z dzemiksem i rybkami z puszek. Cateringu nie bylo wiec glodni ale
prawdziwie niekolonijnie przezylismy zlot.
A czy gotowy obiad to rownanie w doł ? Pesymista powie ze tak a optymista ze
bedzie mial wiecej czasu na zajecia programowe!
Tomasz Łebek