Re: [Czuwaj] zlot, biskup, or³y soko³y, program - nowy temat rzeka

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 20 Cze 2006, 23:30:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Bogdan Ciechomski" <bogdan288 w o2.pl>

> Z kilku w±tków wy³ania siê temat o harcersko¶ci. W ci±gu 2 dni napisano 46
> listów na ten temat (liczy³em tylko te poruszaj±ce go a nie wszystkie z
> ostatnich 2 dni) co stanowi 13% 26dniowej rozmowy o s³u¿bie Bogu. Co
znaczy
> ze w ci±gu 13 dni przy tym tempie bêdzie porównywalna liczba listów w
> tematach. Ca³a nadzieja w wakacjach które na pewno spowolni± tempo
pisania.

My¶lê ¿e temat o harcersko¶ci w kontek¶cie gotowania na zlocie jest o wiele
istotniejszy. Chce mi siê go czytaæ, w odró¿nieniu od tamtego, gdzie dwie
strony okopa³y siê w swoich okopach i prowadzi³y ostrza³ pozycyjny. Mam
nadziejê ¿e pojawi± siê tu jakie¶ konstruktywne wspólne wnioski (niegoda na
kolonijno-plastikowe ZHP) niezale¿ne od podzia³ów ideologicznych.

GS