[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 21 Cze 2006, 10:48:43 CEST

::Nie nie rozumiem! jeszce raz  sie spytam gdzie napisalem ze nie trzeba
::wychowywac w trakcie posilkow? Wrecz napisalem ze skoro dostaniemy obiad
::mozemy sie wykazac podczas sniadan i kolacji wiec nie wyjezdzaj mi z
::tekstami o posrednosci metody harcerskiej!

Jasne. Tylko, że to jest lista dyskusyjna i jak nie chcesz dyskutować tylko
krzyczeć i obrażać się, to może na niej nie pisz? Nie chciałem Ci z niczym
wyjeżdżać, próbowałem uargumentować moje stanowisko. Jeśli Cię moja
argumentacja obraziła (w tym odniesienia do Grodeckiej) to przepraszam.

::i tylko nie pisz mi tez ze to ich sprawa i ze nie powinni tacy
::kolonisci jechac na plastikowy zlot !

Nigdzie nie napisałem, że traktuję Zlot jako plastikowy. I nie zamierzam tak
pisać o tym Zlocie. Nie martw się.

::Tylko  zacznij sam czytac to co ktos
::pisze i spróbuj czasami postarac sie zrozumiec intencje innych a nie
::wyciagaj pozniej nie zrozumiale dla mnie wnioski!

Tomku, spokojnie proszę. Nic nie mogę poradzić na to, że wnioski które
wyciągam są dla Ciebie niezrozumiałe. Ale w przyszłości będę o Tobie
pamiętał i będę się starał pisać tak, by moje wnioski trafiały również do
Ciebie.

Pozdrawiam serdecznie

Seascout