Re: [Czuwaj] zlot, biskup, or³y soko³y, program - nowy temat rzeka

¦ro, 21 Cze 2006, 11:22:11 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 20 June 2006 23:30
Subject: Re: [Czuwaj] zlot, biskup, or³y soko³y, program - nowy temat rzeka

> My¶lê ¿e temat o harcersko¶ci w kontek¶cie gotowania na zlocie jest o
> wiele
> istotniejszy. Chce mi siê go czytaæ, w odró¿nieniu od tamtego, gdzie dwie
> strony okopa³y siê w swoich okopach i prowadzi³y ostrza³ pozycyjny.

Ale¿ Grzegorzu! Z mojej strony prowadzony by³ tajny podkop pod pozycje
przeciwnika, tylko nie zd±zy³em :-)

>Mam
> nadziejê ¿e pojawi± siê tu jakie¶ konstruktywne wspólne wnioski (niegoda
> na
> kolonijno-plastikowe ZHP) niezale¿ne od podzia³ów ideologicznych.

A tu bardzo chêtnie siê w³±czê.

Równie¿ nie oddzielam "programu" od obiadów, pobudek, apelu itp.

I zalezy mi na ZHP, innym ni¿ plastikowo-szkolno-kolonijny.

Tak z innej beczki - kto wie, gdzie kupiæ kocio³ek? Porz±dny, na ognisko,
pojemno¶æ - jeden g³odny zastêp?

DJD