[Czuwaj]ZLot

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 21 Cze 2006, 12:25:54 CEST

S> Tak? Powiedz to Ewie G. w kontekście Głodówki. Albo zapytajmy co się stało z
S> tym instruktorem z lubelskiej - przypadek opisany w Czuwaj.

Z tego co wiem skonczylo sie na upomnieniu (ale warto moze
potwierdzic), zdjecie byc moze jeszcze
jest w internecie w kazdym razie bylo jeszcze nawet po upomnieniu, a
srodowisko ktore zwrocilo uwage na te osobe/problem zostalo m.in. w
ramach tego zaatakowane kontrolami, sprawdzaniem papierow itp wykazano
mu przy okazji zjazdu choragwi mase bledow itp glownie drobnych i
wyimaginowanych ;),
oczywiscie nie kontrolowano innych i nie musze dodawac ze to najlepiej
funkcjonujacy hufiec w tej choragwi, wlasciwie jeden z kilku ktore w
ogole funkcjonuja, a ten robi to na naprawde wysokim poziomie. Wiec
podsumowujac wraca teoria Rafala o kopie, problemem nie jest kopa
ktora wyglada jak wyglada i pachnie jak pachnie tylko ktos kto wazyl
sie ja zobaczyc i jeszcze publicznie oczekiwac jej usuniecia ;)

Pozdrawiam,
 Marcin
mailto:marcin w wedrownictwo.net