[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Mariusz Cyrulewski cyrek1 w tlen.pl
Śro, 21 Cze 2006, 15:17:49 CEST

 Jeszcze dodam, że w 1993 roku musiałem podać spis 12 zajęć (z listy
około 100) które zastęp chce robić na Zlocie. W marcu 1996, każdy zastęp
dostał plan całego pobytu na Zlocie, gdzie był podany tytuł zajęć, datę i
miejsce i godzinę ich rozpoczęcia - dla danego zastępu. Z tych 12 propozycji
oni sami wybrali 6 na które zapisali zastępy. Nigdy, żadne zajęcia nie
zostały odwołane i żadne się nie spóźniły. Respekt.

Rafał, mam wrażenie, że to, o czym piszesz przekracza granice wyobraźni
niektórych druhów

cyrek

hm. Mariusz Cyrulewski
Hufiec Szczecin Pogodno