[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Śro, 21 Cze 2006, 16:16:40 CEST

> Po obserwacji "harcerzy" można dojść do takiego wniosku. Niestety.
>
> DJD

I tu musze niestety przyznac racje DJD bo wiele razy zdarzalo mi sie spotkac
z sytuacja kiedy musialem sie wstydzic za ogniska harcerskie! A teren zlotu
to w wiekszosci teren lesny wiec musimy jako harcerze ostroznie podejs do
sprawy! Na zlocie chcemy wspólnie z włascicielem terenu jak bedziemy mieli
dokladne potrzeby od komend gniazd wspólnie wyznaczyc miejsca na ogniska,
piece chlebowe ( bo takie zapytanie juz do nas dotarło) i tym podobne ! Ku
ogólnemu dobru oczywiscie !
Tomasz Łebek