[Czuwaj] Mundury (bylo: Obrzędy)

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 22 Cze 2006, 15:57:58 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Ja czasami zastanawiam się co ja robię w tej organizacji. Przecież to piszą
> młodzi ludzie. Kiedy następuje to pranie mózgów? Ech...

Ja tak troche tylko zostane przy temacie, bo porusze kwestie spodnic.

Jak zgłaszają praktycznie wszystkie znane mi dziewczyny - ze spódnicami
jest problem.
Są zdecydowanie za krótkie.
Żeby mieć spodnicę, ktora bedzie nie krotsza niz te 10 cm nad kolano,
musza dobierac sobie rozmiar przeznaczony dla osoby wyzszej o 10 cm.
Odbija sie to potem w pasie.
No i spodnice te są podobno tak wąskie, że jak sie siada, to od razu
wędrują do połowy ud co najmniej.

Czesty komentarz brzmi... a nie, nie bede mowił... ;)

Podsumowujac: mi te spodnice nie przeszkadzają, ale dziewczyny
narzekają. ;)))
Czy tylko na Mokotowie?

A jezeli jestemy przy mundurach - to strasznie male są kieszonki...

pozdrawiam
olek