Re: [Czuwaj] P³yta CD

Sob, 24 Cze 2006, 19:23:24 CEST

----- Original Message -----
From: "Bogdan Ciechomski" <bogdan288 w o2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 June 2006 19:16
Subject: [Czuwaj] P³yta CD

Phm. Jossarian broni wydzia³u i p³yty, a ja tez dodam co¶ od siebie:

"Producenci: Dom Prasowy Sp. z o.o. / Polskie Radio RR w Warszawie <<Radio
Dla Ciebie>> S.A."

"Egzemplarz nie na sprzeda¿, produkt promocyjny. Dostêpny jedynie w akcji
promocyjnej dziennika ¯ycie Warszawy."

Dosyæ niedawno zapisa³em siê do listy wiêc nie wiem czy podobna dyskusja
by³a przy dodatku do gazety wyborczej pod tytu³em "¦piewnik Polaka". Nie
do¶æ ¿e by³o tam logo ZHP to jeszcze zwi±zek by³ wydawc± (za pieni±dze MON z
którym wspó³pracowaæ wed³ug skautowej braci nie powinni¶my) a poprzedni
naczelnik wypowiada³ siê na pierwszej stronie. Mo¿na zrozumieæ pie¶ni
patriotyczne, p³onie ognisko i szumi± knieje, hymn ZHP ale SA tam równie¿
piosenki biesiadne i archaiczna stokrotka. Po co? Dla kogo? Czy to podniesie
liczebno¶æ zwi±zku?

Dodam ¿e w tej chwili s³ucham sobie tej "kiczowatej" p³yty omijaj±c tylko
jedn± piosenkê (nr. 3).
Dodam jeszcze ¿e gdy kupowa³em ¯W to pewna pani spyta³a co w niej jest. Po
odpowiedzi sama tez kupi³a.

A ktos to poruszy³ na forum, aby by³a dyskusja??

Gdyby nie g00, pewnie bym o p³ycie nic nie wiedzia³. Ale i tak bym nie
kupi³, nawet mieszkaj±c w Wawie. Ze wzglêdu, ze nie s³ucham piosenek
harcerskich - i tylko dlatego, odrzucaj±c wszelk± ideologiê.

A ¶piewnik? Co za spiewnik? Kiedy to by³o? Bo jako¶ cicho przes¿lo... albo
nie zauwazy³em.

DJD

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj