[Czuwaj]ZLot

m44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Nie, 25 Cze 2006, 11:51:52 CEST

"m44" <mistrz44 w poczta.onet.pl> napisał(a):

> " Ktoś napisał kiedyś poprawione wydanie "Skauting dla chłopców"
> i w nim zarządził :"Skautom pod żadnym pozorem nie wolno palić".
> Ryzykowną jest w ogóle rzeczą zabraniania chłopcom czegokolwiek.
> Natychmiast robią sobie hazard z tego, by postępować wręcz przeciwnie.
> 	Ostrzegaj ich raczej przed pewnymi postępkami, mów że są niegodne
> i głupie, a chłopcy będą ich unikać. Jestem pewien, że to właśnie surowe
> zakazanie czegoś jest ważną przyczyną prowadzenia nieczystych rozmów, gry

> karty i innych młodzieńczych wykroczeń.
> [...]

HA!

A czy On przypadkiem nie pisał wtedy o Polsce i naszym tłumaczeniu? :D :D
:D

Nie ośmielę się tak imputować, niemniej jest to możliwe.
Zawsze mieliśmy takich, co byli bardziej papiescy od papieża jak widać :)
Zresztą, my tu czepiamy się harcerzy, a tymczasem są naprawdę poważne
Sprawy.
Czy nam nie grozi podobna sytuacja?
Czy rząd jest przygotowany do tego zagrożenia?
Czy służby i cała waserwanna coś czynią?
http://fakty.interia.pl/news?inf=763663
kiedy otrzymamy jasną odpowiedź na te dramatyczne pytania?
M44,4

PS. Jeśli Wasi harcerze, zuchy, inni podopieczni zaczną się
Dziwnie zachowywać nad zbiornikiem wodnym....
Może lepiej zakazać kąpieli? Profilaktycznie?
M44,4