[Czuwaj] Re: lilijka

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 26 Cze 2006, 08:52:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, June 25, 2006 9:36 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: lilijka

Grzegorz Skrukwa napisał(a):
> Inna sprawa to to, że kanciasta lilijka występowała już.... przed wojną na
> sztandarach i emblematach wielu drużyn i hufców, jako ich własny
> stylizowany
> emblemat, zgodny z modernistyczną estetyką lat międzywojennych.
>
> Czuwaj!
> GS

Właśnie zobaczyłem światełko w tunelu.
Niech mi tylko nikt nie mówi, że to zbliżający się pociąg :)

MJ
===

Przed II Wojna Swiatowa swastyka tez sie inaczej kojarzyla. Coz jesli ten
symbol indyjski zostal wypaczony? Co z tego, ze "stylizowana", kanciasta
lilijka byla naszywana przed wojna na sztandarach, jak pozniej zostala
zdewaluowana w tak glupi sposob?

Pozdrawiam
Viking-Szczecin