Re: [Czuwaj] Zjazd ChorągwiStołecznej

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 26 Cze 2006, 12:10:20 CEST

----- Original Message -----
From: "Martyna Tochowicz" <szarotka25 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, June 26, 2006 11:35 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Zjazd ChorągwiStołecznej

> Mógł - kadencje liczone są od nowa.

Ja przepraszam, ale czy to juz nie jest gruba przesada? :/ I co? Za cztery
lata znow "sie wyzeruje" kadencje? Szkoda slow...

> Nie.

Zastanawiajace... Zawsze mnie zastanawialo, co to za demokracja wyboru przy
jednym kandydacie. I tu nie pije akurat do druha komendanta ale ogolnie do
sytuacji, ktora jest jakby z matrycy powielana w calym chyba Zwiazku, czy to
na poziomie hufca, czy choragwi.

Tak tylko sygnalizuje, bo nie mam akurat czasu rozwinac :( Moze jakos
wieczorem, jak bede mial chwilke.

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin