co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 14:14:50 CEST

Seascout napisa³(a):

> Sorki, ¿e siê wtr±cê... Ale nigdy siê nie dogadacie. Bo g00rek mówi o
> promocji Zwi±zku, w ogóle o pewnej strategii jak± organizacja mo¿e przyj±æ,
> a Ty Radku mówisz o p³ycie dodanej do ¯ycia Warszawy.
> :)

Rafa³ zgoda :) Ale w jakim¶ kontek¶cie?

P³yta jest przedstawiona jako element strategii ZHP, ale ca³y czas nikt
jasno nie powiedzia³:

- czy jest w ogóle jaka¶ zwerbalizowana strategia ZHP w kwestii promocji
Zwi±zku? Jak ona brzmi? Chcê poczytaæ!!! :)

- Czy p³yta jest rzeczywi¶cie jej elementem? (bo tak± jej funkcjê siê tu
narzuca)

I st±d dreptanie w kó³ko:) Mówimy o szczegó³ach, gdy zakres desygnatu
nazw nie jest okre¶lony ;)))

pozdrawiam,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,