co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 20:01:22 CEST

Micha³ Górecki napisa³(a):

> Radek - przypomnê tylko - nie krytykujê wykonania muzycznego i zejdzmy
> wreszcie z kwestii jako¶ci wykonania piosenek bo nie o to chodzi!!

Czy tym w±tku mówili¶my o wykonaniu muzycznym? Ja, mam nadziejê nie na
tym siê skupi³em. A mo¿e pomyli³e¶ moje posty z kim¶ z forum?
Znów nieprecyzyjnie siê wyrazi³em?

Koncówka zatem winna brzmieæ tak:

Otó¿ w mej skromnej opinii _nie_wypada_ g00rkowi jako nie bylejakiemu
pracownikowi harcerskiego wydawnictwa oraz instruktorowi GK ZHP tak
bezpardonowo krytykowaæ dzia³añ jakiego¶ ¶rodowiska _czy_w³a¶nie_GK_ZHP_
nie proponuj±c nic w zamian.

Tak, z mojej strony ju¿ chyba te¿ EOT bo w³a¶nie zajrza³em na Forum,
widzê, ¿e tam przedstawiono szczegó³y, o które siê tu dopytywa³em, a
zostawa³y bez odpowiedzi. :/

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,