RE: [Czuwaj] Demokracja, Mokotów,było: Zjazd ChorągwiStołecznej

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Pon, 26 Cze 2006, 20:31:21 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Marcin Bednarski
Sent: Monday, June 26, 2006 1:57 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Demokracja, Mokotów,było: Zjazd ChorągwiStołecznej

I jeszcze chciałem napisać, że właśnie układy i parytety doprowadziły to
pokojowej zmiany władzy w naszym kraju. Układy przedwyborcze...

--
Heh...
Mnie się wydaje, że brak Mokotowa w Radzie  i jej skład jest dość

Ale c'est la vie...

Maciek Syska
Delegat na zjazd chorągwi stoł.