Fwd: [czuwaj] OT - dwa karnety na Open'er Festival (i nie jest to festiwal harcerski :-))

Martyna Tochowicz szarotka25 w wp.pl
Wto, 27 Cze 2006, 00:04:49 CEST

Przesyłam na prośbę Moniki, której mail odbiło

pozdrawiam
Martyna

Czuwajcie,
Moze ktos z listowiczow ma ochote kupic ode mnie dwa karnety na
tegoroczny Open'er Festival? Lotnisko Babie Doly, Gdynia, 6-8 lipca.
Zmienily mi sie plany i sama niestety nie moge tam pojechac. Sprzedam
za tyle, za ile kupilam sama, czyli za 199 zl jeden (teraz jeden
karnet kosztuje 249zl). Do biletu dochodzi rezerwacja na festiwalowym
polu campingowym. Impreza jest b. fajna, kazdy, kto tam byl, chwali
sobie atmosfere. W tym roku wystapia miedzy innymi: Placebo, Manu
Chao, Pharrell Williams, Sigur Ros, Franz Ferdinand i The Streets.
Wiecej o festiwalu na stronie www.openerfestival.pl
Zainteresowanych prosze o kontakt na monika.kaszkowiak w poczta.fm
Pozdrawiam serdecznie,
Monika Kaszkowiak