[Czuwaj] kadencyje

Wto, 27 Cze 2006, 12:16:34 CEST

Dnia wtorek, 27 czerwca 2006 12:09, TOGRO.pl napisał:

> Nie jestem czlowiekiem Kowalczyka. Nie jestem niczyim czlowiekiem. Ale
> stram się patrzec na swiat obiektywnie. Mowie co mi się nie podoba, ale
> staram się cos robic, żeby było lepiej.
> Denerwuja mnie szczegolnie Ci, którzy poswiecaja swoje zycie na
> krytykowanie innych nie zostawiajac nic po sobie samym.

A ja osobiście nie znam ani jednej takiej osoby, wszyscy, których znam i
którzy krytykują poświęceją swoje życie na dobrą harcerską służbę. Pomimo
kolejnej kadencji hm Waldemara K.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"