Re: co na haczyk?, było RE: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 27 Cze 2006, 15:07:54 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 27, 2006 2:47 PM
Subject: RE: co na haczyk?, było RE: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy -
eot.

> To ja przedstawie jak to wyglada w mojej druzynie. Mam nowe dzieci - sa 3
> miesiace w harcerstwie. Ich ulubione piosenki harcerskie (kolejnosc
> przypadkowa) to:

Rafał! To nie ma znaczenia. Oni już są w drużynie. Nie wiem ile razy mam
tłumaczyć różnice między osobą, która JUŻ zdecydowała i jest w harcerstwie
od tej która tej decyzji nie podjęła z różnych powodów...
===
Ale skad musieli sie wziac :P Moze sluchajac nas pod szkola jak spiewamy
przy gitarze :P Sa rozne sposoby naboru :P

===

> A jak g00 jest w Twojej druzynie (tej ktora prowadzisz)? Ktore piosenki sa
> na topie? :)

Wiesz przychodzi taki wiek, kiedy trzeba dać wykazać się młodszym i zająć
się czym innym w harcerstwie :P
===
Wlasnie dalem szanse wykazania sie. Paluchow nie pchalem. Z 16 osob zostal 1
zasteopwy, ktory mnie poprosil, aby druzyne postawic na nogi. Moglem
odpusic, ale - sluzba! :P

A kiedy oddales druzyne? :)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin