[Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

Piotr Tabor ptabor w czuwaj.net
Śro, 28 Cze 2006, 09:56:27 CEST

> Trzech. Myślę, iż g00rek trafnie określił i moje odczucia.
>
> --
> s00hy
> Hufiec Warszawa Praga Północ

A ja zgodzę się i nie zgodzę jednocześnie :).

Coś się działo... negatywnego...
- Ginięcie dokumentów z rozliczanych obozów.
- Pieniądze hufców (conajmniej Ochoty), które magicznie zostawały w
chorągwii i nie chciały jej opóścić
- Bezsensowne zarządzenia wewnętrzne komendanta i skarbnika (zarządzenie
nr.2/2005 ) do którego żaden sklep
włącznie z "4 żywiołami" nie był wstanie się zastosować, a na harcerzy
robiących zakupy sprzedawcy patrzyli jak na idiotów
- Afery robione przez Chorągiew i rozpuszczanie nie sprawdzonych
kompromitujących plotek (zarówno wewnątrzorganizacyjnie jak i na
zewnątrz) na podstawie tego, że komuś się coś ubzdurało po przejrzeniu
faktur obozu.
- Parkingi i znicze, których lepiej by nie było ... bo "wywalczone"
miejsca gwarantowały straty (ostatnie 3 lata)
- Uniemożliwianie założenia konta(/subkonta) dla obozu harcerskiego
Reasumując... kłody rzucane instruktorom na każdym kroku....

Dziękujemy Ci Chorągwio...

Czuwaj,
pwd. Piotr Tabor HO

PS. W coraz bardziej popularnej grze "Ktulu" (rozbudowana Mafia) w
zeszłym roku pojawiła się nowa postać:

Kategoria: "Bogowie partacze":
*/Chorągiew. /*/Bogini wymuszania przekrętów finansowych, biurokracji i
utrudniania życia. Co noc może pojawić się w formie koszmaru jednej
osobie, w którym przesłuchuje jedną osobę. Osoba przesłuchiwana poznaje
Chorągiew. Jeżeli zgodzi się na współpracę to Chorągiew dowiaduje się
jaką ma kartę i czy ona i któryś z jej sąsiadów ma posążek. Jeśli się
nie zgodzi osoba przesłuchiwana już się nie obudzi z tego koszmaru –
umiera na zawał serca./ Pełne zasady:
http://kamil.w.staszic.waw.pl/download/NowaWielkaXiega.doc