Re: co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
¦ro, 28 Cze 2006, 10:59:56 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 10:29 AM
Subject: RE: co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy -
eot.

::
::To ja przedstawie jak to wyglada w mojej druzynie. Mam nowe dzieci - sa 3
::miesiace w harcerstwie. Ich ulubione piosenki harcerskie (kolejnosc
::przypadkowa) to:
(...)

A z czego mogli wybraæ? W sensie jakich innych uczyli siê?

Seascout

--
Uczyli sie na zbiorkach. Dostawali teksty i piosenki byly grane na gitarze i
spiewane przez kadre. Wybor - piosenki harcerskie ze spiewnika wydanego

Dodam, ze w sobote mielismy zbiorke z rodzicami, konczaca rok hacerski i
rodzicom bardzo sie spodobala zbiorka :) Nawet probowali z nami spiewac ;)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin