[Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 28 Cze 2006, 12:52:09 CEST

Mariusz Cyrulewski napisał(a):

> Myślę, że to przestępstwo, bo dotacja celowa jest przeznaczona na
> realizację konkretnego projektu.
> Jestem także pewien, ze ta prawidłowośc dotyczy wszystkich chorągwi, w
> zach-pom w zeszłym roku było podobnie.
> Moim zdaniem juz czas najwyższy, żeby zrobić z tym porządek, wszędzie.
>
> cyrek
> --------------------
>
> hm. Mariusz Cyrulewski
> Hufiec Szczecin Pogodno
> [A 51]

Niestety, bądź stety nie masz racji. Komenda chorągwi jest wykonawcą
zdania. I własciwie to ona może zdecydować jak kasa zostanie
rozdysponowana. Przecież umowy nie podpisuje powiedzmy Grzegorz Całek -
komendant Żoliborza wraz ze skarbnikiem tylko Waldemar Kowalczyk wraz ze
skarbnikiem.
Hufiec jest tylko jednostką organizacyjną grantobiorcy. NIK gdy
kontrolował GK twierdził, że pieniądze powinny być inaczej przekazywane
do chorągwi bo to są odrębne podmioty - ale na szczęście dla rozumu,
logiki i stanu prawnego ustąpił.

A swoją drogą bardzo mnie zaciekawiło, że dh Kowalczyk miał
pełnomocnictwo jednosoobowe albo z jakimś byłym skarbnikiem i nie
wiedział, że się skończyło. Może ktoś coś więcej napisać??
Kowlak
[A51] - też sobie tak napiszę :-)