RE: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 28 Cze 2006, 13:07:13 CEST

Może to dziwne, ale zgadzam się z Twoim oburzeniem, jeśli jest tak jak
piszesz. Dlatego proponuje po raz kolejny spotkanie z komenda choragwi, aby
uzgodnic wspolne stanowisko. A jeśli nie chcesz się spotkac to oczywiście
zgadzam się z Toba, ze sprawa powinan zajac się KRCH i RADA.

Tomek