[Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 28 Cze 2006, 13:19:32 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):

> [...]
Oczywiście, że pod takim warunkiem.

czesiek.harcerstwo napisał(a):

>Ale jesli w umowie jest wskazanie
>że tą część ma realizować
>dana "jednostka organizacyjna",
>to co ?
>

>Czesław

Jeśli jest wskazana to niech realizuje. To naprawdę nie kłopot tak
storzyć budżet, żeby udowodnić, że większość kosztów jest ponoszone w
choragwi a nie w hufcu. A przy ZŁODZIEJSKIM i NIEUCZCIWYM systemie
zbierania faktur na chorągiew jaki panuje w chorągwi stołecznej to
naprawdę już żadnen kłopot. Nigdy nie zrozumiem hufcowych, którzy się na
ten system zgadzają. Nie trafia do mnie tłumaczenie, że hufce
podwarszawskie chcą inaczej.

Kowlak