[Czuwaj] delegaci na zjazd stołecznej

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 28 Cze 2006, 13:31:16 CEST

Wyjątek z rozkazu komendanta chorągwi stołecznej L. 5 / 2006 z dnia
22.05.2006 r

Listę delegatów stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Rozkazu.

19 Leoncin Danuta Dominiak pwd

-------------------------------------

Z hufca Leoncin była tylko jedna delegatka. A to jest przecież nie
możliwe bo:

Uchwała nr 5/XXXIII Rady Naczelnej ZHP

*z dnia 28 stycznia 2006 r. *

*w sprawie liczby delegatów wybieranych w hufcach na zjazdy chorągwi *

* *

Na podstawie § 42 Statutu ZHP oraz pkt. 25 Ordynacji wyborczej ZHP, Rada
Naczelna ZHP uchwala, co następuje:

Prawo wyboru 1 delegata na zjazd chorągwi przysługuje na każdych
rozpoczętych 200 członków hufca, przy zachowaniu warunków, o których
mowa w pkt. 8 Ordynacji wyborczej ZHP.

oraz

*Uchwała nr 4/XXXIII Rady Naczelnej ZHP *

*z dnia 28 stycznia 2006 r. *

*w sprawie Ordynacji wyborczej ZHP*

24. W zjeździe chorągwi biorą udział z głosem decydującym delegaci
wybrani przez zjazdy hufców, komendanci hufców oraz członkowie komendy
chorągwi, natomiast członkowie pozostałych ustępujących władz chorągwi
biorą udział w zjeździe chorągwi z głosem doradczym przez cały czas
trwania zjazdu
Czyli  z każdego hufca powinny być przynajmniej dwie osoby. Komendant i
delegat. Jak to się stało, że z Leoncina była tylko jedna osoba??
Niestety nie ma w internecie strony hufca Leoncin więc nie wiem czy
druhna jest komendantką czy delegatką. Ale może ze stołecznej ktoś mi powie.

Kowlak
[A51]  - wciąż zachwycony tym podpisem
hufiec Łódź Widzew