[Czuwaj] Dylematy Statutowe

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 28 Cze 2006, 13:59:14 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 1:39 PM
Subject: Re[2]: [Czuwaj] Dylematy Statutowe

> Od: Krzysztof Ludwig <krzysiekl w interia.pl>
> Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
> Temat: Re: [Czuwaj] Dylematy Statutowe
> Data: 2006-06-28 13:24:50

> organu
> ustawowa
>

> Ale przepraszam, która? Ktoś zatrudnia członków KR ?
>
> Rynio

Nie jestem prawnikiem, ale jestem up......wy.
Właśnie zadzwoniłem pod numer  022 51 88 152 (porady prawne dot. KRK ze
strony http://www.ms.gov.pl/krk/krk.shtml ) i tam gość mi powiedział, że
możemy bez problemu powołać się na ustawę o org. pożytku.
Zapis ustawy o pożytku jest traktowany jako ustawa szczegółowa i nie należy
się przejmować ustawą o KRK.

Amen

Krzysiek

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a