Re: [Czuwaj] delegaci na zjazd stołecznej

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Śro, 28 Cze 2006, 14:03:06 CEST

> Niestety nie ma w internecie strony hufca Leoncin więc nie wiem czy
> druhna jest komendantką czy delegatką. Ale może ze stołecznej ktoś mi
> powie.
Powie - z odpowiedzi komendy choragwi na pismo KRCH m.in w tej
sprawie - w hufcu Leoncin (dawniej Kampinoskim) nie odbyla sie
zbiorka wyborcza - wiec nie ma delegata a tylko komendantka.
Hufiec (w tabeli w sprawozdaniu Kampinoski)
formalnie jeszcze istnieje chioc nie oddal spisu za 2006 rok
z oceny ze sprawozdania koemndanta choragwi "Niestety dwa środowiska
tj. Hufiec Góra Kalwaria i Hufiec Leoncin borykają się z dużymi
problemami kadrowymi i nie są w stanie sprostać wymogom zasad
działania hufca"
Uprzedzajac dalsze pytania --Podobnie w hufcu Gora Kalwaria - tylko
komendant ... A w hufcu Praga Poludnie bylo o 1 delegata za malo bo
nie doliczyli NS (zwolnionego ze skladek).
Tomasz Werner