[Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 28 Cze 2006, 14:16:18 CEST

TOGRO.pl napisał(a):

> [...]
A kilka linijek niżej:

>Skoro miał jednosobowe pelnomocnictwo na sprzedaz Cypla, to miał prawo
>podpisac umowe.
>Nie wiem jakie miał pelnomocnictwo.
>
>TG

No to miał czy nie miał jednoosobowego?
Poprawcie mnie jeśli się mylę. W chwili gdy Wiesław Maślanka i Bogusław
Kowalewski przestali pełnić funkcję Naczelnika i Skarbnika (swoją drogą
nie spodziewałem się, że tak szybko będę za nimi tęsknił :P) to
pełnomocnictwa, których udzielili przestały obowiązywać. Więc dla druha
Kowalczyka nie powinno być niespodzianką, że nie ma pełnomocnictwa.
Skoro o tym, że stare nie obowiązują wie średnio rozgarnięty
prowincjonalny instruktor (czyli ja) to wie też chyba komendant z samej
stolicy :->

Kowlak
[A51]