RE: [Czuwaj] delegaci na zjazd stołecznej

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 28 Cze 2006, 14:17:25 CEST

Dobra- już wiem. Jeden telefon wystarczyl... :-)

W Leoncinie jest komendantka. Ona była delegatem na Zjazd.
Zarówno w Leoncinie jak i Gorze Kalwarii nie odbyly się Zbiorki Wyborcze.
Hufce tych zbiorek nie zroganizowaly.
Wiec delegatami byli tylko komendanci tych hufcow.

W obydwu tych hufcach trwaja rozmowy na temat rozwiazania hufcow.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: