[Czuwaj] Manipulacje z kadencyjnościąbyło: Zjazd ChorągwiStołecznej

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Czw, 29 Cze 2006, 11:04:03 CEST

From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
> zjeździe

> Kurczę, nie widziałem. Opowiesz ??

Już druha pamiętam, Komisja Statutowa nieprawdaż ?? I wszystko jasne :))))))
(chorągiew zachodniopomorska)

Ewidentny przykład to jak "zgubiono jedną z poprawek" co miało być powodem
unieważnienia już przegłosowanej  braku zmian w kadencyjności.

> zjazdu i
>
> Błagam, jak znajdziesz takiego, który uzna Statut za niezgodny ze
> Statutem, daj mi jego numer telefonu....
> Rynio

Twoja ironia i próba ośmieszenia mnie jest .... nie harcerska druhu.
I proszę czytać ze zrozumieniem.
Nie Statut niezgodny ze Statutem - a uchwała zjazdu niezgodna ze Statutem.
Być może druh nie wie ale te dwa dokumenty mają różną wagę i każda uchwała
niezgodna ze statutem jest nieważna.
Powinien druh odróżniać takie dwa rożne dokumenty ZHP, szczególnie jako
członek komisji statutowej podczas zjazdu.

Czuwaj !

hm. Bartek Szumski HR
szumyk w poczta.onet.pl
Szczep "Błękitne Berety"