Re: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Czw, 29 Cze 2006, 11:42:02 CEST

On 29 Jun 2006 at 11:30, Sławomir Waś wrote:

> pewnie > KCh też swoje dokłada (i słusznie!!!).
> GC
>
> Dlaczego wnioski do miasta składa KCH? Czy czyni tak również do innych
> miast w Waszym województwie? SW

Bo tak ustalila z urzedem miasta. Wg informacji z komendy choragwi -
miasto nie chce podpisywac umow z kazdym hufcem oddzielnie i
rozliczac tylu umow... Partnerem dla miasta jest choragiew a nie
hufce dzielnicowe.
Komendzie choragwi to oczywiscie nie przeszkadza. Jak jest dokladnie
nie wiem... Skutek taki ze musimy laczyc wnioski w jeden wniosek
zbiorczy
Regulamin czesci konkursow uniemozliwia takze skladanie wnioskow do
dzielnic jesli organizacja jest ponaddzielnicowa.
Moze niektore hufce same tez skladaly do dzielnic i miasta i nie
zostaly odeslane do KCh... ale musialbym to sprawdzic
Do innych miast skladaja hufce.. (czesto KCh dowiaduje sie o
niektorych umowach z opoznieniem)
Tomasz Werner