Re: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 29 Cze 2006, 12:07:35 CEST

> Poprawcie mnie jeśli się mylę. W chwili gdy Wiesław Maślanka
> i Bogusław
> Kowalewski przestali pełnić funkcję Naczelnika i Skarbnika
> (swoją drogą
> nie spodziewałem się, że tak szybko będę za nimi tęsknił :P) to
> pełnomocnictwa, których udzielili przestały obowiązywać. Więc
> dla druha
> Kowalczyka nie powinno być niespodzianką, że nie ma pełnomocnictwa.

Ja uważam, że się mylisz. Penomocnictwa udzielone przez ustępujący Zarząd są
ważne! Tak jak i podpisywane umowy itp. Inaczej mielibyśmy totalną niemoc
Związku przy zmianie wadz. Oczywiście nowa wadza może je odwołać lub
zmienić.
I tak jak pisze Tomek druh Waldek dokonał czynności przed zmianą władz.
No i wybacz Piotrze, ale twoja "tęsknota" zwala mnie z nóg... :-)
SW