Re: [Czuwaj] praca z mÅ‚odÄ… kadrÄ …

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 29 Cze 2006, 12:50:18 CEST

> To zdanie to jaki¶ koszmar!!
> Czy móg³by druh rozwin±æ?? Bo argument, ¿e system sprawia i¿ KA¯DY
> (bo napisa³ druh "jedynie") dru¿ynowy to albo niekumata ³ajza, albo
> nieuczciwy cwaniak jako¶ mnie nie przekona³.

Problem w tym, ¿e system tak dzia³a do pewnego stopnia. Brakuje
odpowiedniego wsparcia, na m³odych wolontariuszy przerzuca siê mnóstwo
pracy biurowej, a dodatkowo zwi±zek sam tworzy idiotyczne przepisy. W
zwi±zku z tymi ostatnimi praktycznie nie ma mo¿lio¶ci zorganizowania
¿adnych atrakcyjnych zajêæ w terenie nie ³ami±c jakiego¶ przepisu, czy to
zwi±zkowego, czy pañstwowego.

pozdrawiam
Marcin Skocz