[Czuwaj] Promocji ciąg dalszy...

Czw, 29 Cze 2006, 13:14:07 CEST

Dnia czwartek, 29 czerwca 2006 13:00, Rafal.Suchocki w pse.pl napisał:

> http://www.thescoutzone.org/

Siejunia, tam jest napisane: "Chceck out our cool action video"

Czy coś takiego by przeszło w oficjalnym serwisie ZHP...

Ej, a może WPI, zrobiłoby coś takiego jak YouTube, tylko z wyłącznie
harcerskimi clipami? To niewielki problem chyba postawić taki system. Sa
nawet skrypty multimedialnych galerii open source. Trochę by się
przyszlifowało i byłoby OK.

Nic by to nie kosztowało, ludzie by wszucali swoje kawałki z obozów, rajdów
itp. Raz w miesiącu WBI by wybierało jeden najlepszy clip. Domontowywałaby
logo ZHP i jakąś wstępny/koncowy dżingiel i umieszczała w serwisie
meida.zhp.pl jako materiał.

Jak myślę o swoich ludziach, to wydaje mi się, że by ich to zmotywowało. Tak
jak fotoakcje w Łatwopalnych. Naprawdę ganiali za gwiazdami. I sporo całkiem
się udało upolować.

Trzeba być Web 2.0 :D

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"