[Czuwaj] stare a nowe sprawności i ich oznaczenia

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Czw, 29 Cze 2006, 14:36:54 CEST

Mam ns. pytanie - może ktoś udzieli rady: wszedłem w posiadanie nowego munduru, chciałbym sobie na nim wyszyć kilka najważniejszych sprawności - gł. po to by zmotywować harcerzy z drużyny do ich zdobywania.
Sprawności zdobywałem przed 2003 rokiem , wg starych regulaminów, gdzie inne były symbole, nazwy i poziom.
Np. w dziedzinie obozownictwa mam sprawność saper *** i mistrzowską wyga obozowy **** - dziś sapera nie ma, wyga obozowy spadł do rangi ***, pojawiła się natomiast sprawność mistrzowska logistyk w pionie sprawności gospodarczych (wcześniej się chyba on kończył na ***) która w zasadzie się pokrywa z tym co robiłem na "wygę obozowego"
Pion sprawności krajoznawczo-turystycznych został rozbity na dwa: turystyczne osobno i krajoznawcze osobno, "należałyby mi się" więc teraz dwie sprawności ***: krajoznawca i wędrowiec - przedtem wymagania te mieściły się w 1. Itd.
Czy mogę sobie (i innym harcerzom z drużyny którzy zdobywali przed 2003 rokirm sprawności) zweryfikować zodbyte sprawności, tj. przełożyć stare na nowe?

pozdrawiam
GS