Re: [Czuwaj] stare a nowe sprawności i ich oznaczenia

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 29 Cze 2006, 20:36:51 CEST

Na pierwszy rzut oka może uznasz moją odpowiedź za głupią i stwierdzisz,
że Ci nic nie daje. Ale jednak...

Przede wszystkim warto zastanowić się nad celem:
1) jeśli chcesz być wierny w 100% nazwom - wyszyj dzisiejsze sprawności,
nawet jeśli są niższe rangą
2) jeśli istotny jest przykład to wyszyj odpowiedniki, czyli liczy się
pokazanie poziomu i zakresu tematycznego, treści, a nie w pełni zgodna
nazwa.

I mam nadzieję, że nikt nie wymyśli regulaminu, co robić w takich
sytaucjach.
MNIEJ BIUROKRACJI, WIĘCEJ ZDROWEGO ROZSĄDKU - oto moje hasło :D
GC