[Czuwaj] Re: składnica harcerska

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 29 Cze 2006, 21:57:55 CEST

Dnia 29-06-2006 o 21:41:31 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Teraz też - zamówiłem nagrody na obóz, ale czy przyjdą do jego
> zakończenia
> (jeszcze tylko 16 dni) - tego nie wiem :-/
> pozdrawiam
> Marcin Skocz

No to możesz mieć zonka...
Ja zamówiłem mundur dla dziewczynki na początku maja, nawet zmniejszyłem w
zamówieniu rozmiar na taki jaki był na składzie. Czekałem cierpliwie... po
miesiącu przychodzi paczka... munduru niet :/ getry też nie wszystkie :/
dzwonię 3 dni z rzędu (chyba gdzieś wyjechali ) w końcu dodzwaniam się
opisuję sytuację i uzyskuję przyrzeczenie że jutro wyślą :/
Wysłali ? akurat... właśnie zastanawiam sie jak dziecku wytłumaczyć że 2
miesiące to za mało na zakup munduru i na obóz pojedzie bez :/. Po prostu
brak słów. Widzisz G00 przez takie głupoty traci się autorytet
:( wyjeżdżamy we wtorek nad ranem :/, a dziecko bez munduru.... heh...

Pozdrawiam

Janusz Sikorski