[Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 1 Mar 2006, 10:53:17 CET

Michał Górecki (news) napisał(a):

> Fajnie. To jakiś szósty rok naszych dyskusji na czuwaju, a ty nadal masz
> swój mentorski ton :) Ciekawe, że tylko na listach dyskusyjnych :P

Gwoli sprawiedliwosci - nie tylko na listach.
W taki ton zawsze wpadam po tym, jak wymienie kilkanascie argumentow, -
w przypadku np. 10 punktu idac od Malkowskiego po Mirowskiego, przez
KIHAM, etyke, metode nie pomijajac nawet ruchow abstynenckich, a w
odpowiedzi uslysze, ze "czasem dorosly musi sklamac... wiec moze takich
tez wywalajmy?"
:]

Wtedy po prostu dopada mnie zniechecenie... :)

A ze dopiero przy blizszym poznaniu i w prywatnym kontakcie bardzo
zyskuje, to juz wiem ;)
(teraz bylem dodatkowo cyniczny ;) )

pozdrawiam
olek

ps. ale ze musisz bardziej CHCIEC, to mysle tak naprawde...
ps2. Ale nie sprowadzaj kwestii glodowki do kwestii abstynencji.
:-P
Tam mielismy do czynienia z przekroczeniem wszelkich norm w kwestii "nie
picia" i dlatego uwazam, ze mimo roznic w pogladach, czy pic mozna malo
czy nie pic w ogole, w stosunku do tych zachowan (jezeli sie
potwierdza), powinnismy byc zdecydowanie jednomyslni.